Avslut

Färdig!

Nu är kalendern tryckt och projektrapporten skriven. Det återstår endast att redovisa projektet för några av skolans tvåor. Lite nervöst men det ska nog gå det me.

Jag blev iaf sponsrad av ett lokalt tryckeri som tog fram tre exemplar av kalendern i utbyte av fikabröd. Snällt!
Här nedan ser ni resultatet. Jag är nöjd! :)

image21

I och med detta är mitt projekt avklarat. Tryckeritet tycker att jag ska försöka få ut kalendern till olika bokhandlare i Östersund innan jul. Kul att de tror på min kalender!  men vi får se hur det blir med den saken.
Vad tycker ni ska jag ge det ett försök?


Jag kommer antagligen inte att blogga här längre nu när projektet är avslutat. Därför vill jag passa på att tacka alla er som varit med och gett mig feedback på mina bilder. Tack!

Hejhej :)




Kommentarer
Postat av: Towe

hej. jag undrar om det finns någon möjlighet till att överta ditt bloggnamn? eftersom du inte skrivit sen 2008 och inte verkar ha några planer på att skriva :)

2010-09-21 @ 22:49:53
URL: http://towelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0