Projektbeskrivning 01

Här kommer en väldigt grov beskrivning av projektet:

Mål och syfte :

Syftet med kalendern är att jag vill utveckla mina kunskaper i Illustrator och Photoshop. Målet är att kunna trycka upp kalendern för att se det färdiga resultatet.

Genomförande :

Till att börja med ska jag bestämma mig för vilket tema kalendern ska ha. Sen är det bara att börja producera bilderna och utveckla mina kunskaper inom programmen. Jag ska komma ihåg att va noga med bildkvalitet och storlek. Jag ska även försöka skriva någon liten text till varje bild. När allt är klart ska jag skicka in bilderna för tryck.

Deadline :
V. 17

Redovisningssätt:

Muntligt för tvåorna
Skriftlig rapport
Trycka upp en färdig kalender

Resurser:
Illustrator och Photoshop

Kommentarer
Postat av: caroline

Plus att jag verkligen älskar dig header! Du är som sagt min IDOL! and you know it! ;)

2008-02-06 @ 20:16:44
URL: http://ljusterdal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0